Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

50 χρόνια από τον θάνατο της Μέριλιν Μονρόε



Το πρωί της 5ης Αυγούστου του 1962 η Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της, στο Λος Άντζελες. Ήταν μόλις 36 ετών.
Επισήμως αυτό που έκοψε το νήμα της ζωής της, ήταν η υπερβολική ποσότητα υπνωτικών χαπιών, υπάρχουν όμως διάφορες θεωρίες για το πως πέθανε πραγματικά: άλλοι υιοθέτησαν την εκδοχή της αυτοκτονίας, άλλοι μίλησαν για δολοφονία...
Μπορεί να έχει περάσει μισός αιώνας από τον θανατό της, εξακολουθεί όμως να αποτελεί μια γυναίκα-σύμβολο, ένα δημοφιλές πρόσωπο που εξάπτει την φαντασία και αποτελεί «πρώτη ύλη» για ταινίες, βιβλία και περιοδικά.
Ο κόσμος των μίντια, της τέχνης και της ποπ κουλτούρας δεν έπαψε να ασχολείται με μια γυναίκα, η η ζωή της οποίας έλαβε μυθικές διαστάσεις, αλλά είχε δυστυχώς τον ίδιο καταραμένο επίλογο με πολλούς άλλους πρόωρα χαμένους αστέρες του Χόλιγουντ.
Με δικά της λόγια:
«Όταν ήμουν μικρή, κανείς δεν μου έλεγε ποτέ ότι ήμουν όμορφη. Πρέπει να το λέει κανείς σε όλα τα κοριτσάκια, ακόμη κι αν δεν είναι»
«Αν τα καταφέρεις να κάνεις μια κοπέλα να γελάσει, μπορείς να την κάνεις να κάνει οτιδήποτε»
«Αν είχα σεβαστεί όλους τους κανόνες, δεν θα είχα φτάσει πουθενά»
«Το Χόλιγουντ είναι ένα μέρος όπου θα σε πληρώσουν 1000 δολάρια για ένα φιλί και 50 σεντς για την ψυχή σου»
«Η καριέρα είναι υπέροχο πράγμα, αλλά δεν μπορείς να την σφιχταγκαλιάσεις το βράδυ»
«Τι φοράω στο κρεβάτι; Chanel n.5»
«Οι σύζυγοι είναι κατά κύριο λόγο καλοί εραστές όταν απατούν τις γυναίκες τους»
«Ξέρω ότι δεν θα είμαι ποτέ ευτυχισμένη, μπορώ όμως να είμαι κεφάτη»
«Θέλω να γεράσω χωρίς λίφτινγκ…Θέλω να έχω το κουράγιο να είμαι πιστή στο πρόσωπο που δημιούργησα. Ώρες-ώρες πιστεύω ότι θα ήταν πιο εύκολο να αποφύγεις τα γηρατειά, να πεθάνεις νέος, τότε όμως δεν θα ολοκλήρωνες ποτέ την ζωή σου, έτσι δεν είναι; Δεν θα γνώριζες ποτέ πλήρως τον εαυτό σου»
Ethnos.gr 5 – 8 – 2012 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου